WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

06.05.2014

Mozaika

Zrzędzenie daruję sobie w tym tygodniu. W tym będą wierszowane przerywniki, więc dzisiaj, przy ładnej pogodzie, wierszyk :)


Mozaika

Zbieram srebrne okruchy radości,
Kawałeczki rozbitego lustra,
Rozsypane dokoła na ziemi,
Zbieram zielone kamyki smutków,
Tych wielkich – gdy ktoś odchodzi,
I tych małych – gdy więdną kwiaty,
Układam z nich kolorową mozaikę.
To moje życie, moja dusza,
Wypełniona blaskiem i cieniem,
Trelami ptaków, szumem drzew,
Śpiewem fal i potęgą gór.
Czasem tu zaglądam,
Siadam na omszałym głazie zadumy,
Zamykam oczy,
I trwam wsłuchana w melodię,
A myśli tańczą radośnie,
Wirując na kolorowej mozaice…


6 komentarzy:

  1. O jakie to ładne... Trzy razy przeczytałam z wrażenia. Takie nostalgiczne i głębokie. Kasiu, można Cię odkrywać codziennie na nowo. Stare, wyświechtane powiedzenie, ale najlepiej oddaje Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. A grand opening już zaliczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za opening w imieniu ;)
    Miło że starocie się podobają... Kiedy spisuję wierszyk nigdy nie zastanawiam się nad głębią, po prosty piszę co się tam uroi... A teraz lecę się zagłębić w gary :D
    Do wieczora, kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że jakbyś się nad tą głębią zastanawiała, to byś ją spłyciła. Twoja głębia jest taka serduszkowa :)
    Tylko nie utoń w tych garach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja ślicznie dziękuję za opening i marketing ;) Coś o tej głębi bym napisał, tak że niby w temacie jestem...Ale od kilku minut wpatruję się w monitor i nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jssssusie... dobrze że to przeczytałam teraz z wieczora a nie przy porannej kawie bo jak nic, znów oplułabym sobie kawą monitor :D Spać idź, bo oślepniesz :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.