WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

20.05.2014

Expresssowo...

Pytanie brzmi:
Chcecie niespodziewaną spodziewajkę na jutrzejsze południe?

Szybkie pytanie... szybka odpowiedź... należy do Was ;)

9 komentarzy:

  1. Dawaj, dawaj ... ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wiem jaką... Buahahaha!!! ;) Dajesz, Kasiu, dajesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeszcze pytanie brzmi: czy ta niespodzianka przeczochrana czy znów z palca i z palami :p
    karo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jak tekst będzie do własnej interpretacji, to ja już nie mogę dłużej czekać!! Wszystkie przeczochramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, ustawione na 12.00 ;)
    I nie wiem czy nie powinnam się zacząć pakować i wiać na najbliższy samolot do Afryki, albo może lepiej do Ameryki Pd. ;) Karo na Twoje pytanie odpowiedź we wstępie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak ja mam przez dwie godziny pracować?! Jak mi takiego newsa sprzedałaś, że na koniec świata trzeba Ci wiać? Och niedobra Kajjko!!! Pani Kajjko, przepraszam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawusie sobie spokojnie wypij... kanapeczkę zgryź, albo herbatniczka i głęboko oddychaj... I nie panikuj, ja też żyję w niepewności. Nie wiem przecież, czy Wam moje rozwiązania przypadną do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.