WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

03.04.2014

Krótko i absolutnie nie na temat...

Być może niektórzy poczują się rozczarowani, ale po prostu wczoraj, jak to obrazowo określa mój mąż, miałam "dzień słonia". Planowałam zająć się końcowym dialogiem do SW, skończyło się na spędzeniu czasu i bezmyślnym gapieniu się w monitor.
Nie posunęłam się do przodu ani o pół zdania :(.
Ale... przecież w czeluściach mojej szuflady kryją się różne rzeczy... Dlatego coś podrzucę. Co? Hmm... Zasady są po to, by je łamać, więc dzisiaj nie będzie tradycyjnie w samo południe lecz troszkę później. Myślę, że między 17 a 18 powinnam się wyrobić...


I oczywiście zachęcam do lektury Dzieci Żywiołów i głosowania w ankietce :)

Pozdrowienia dla wszystkich i do popołudnia :)

1 komentarz:

  1. No to do czego ja mam tę kawę pić? Tak na sucho?
    Żartuję oczywiście. Natchnienia nie da się wyjąć z rękawa i najlepiej w taki dzień odejdź od komputera, bo zwariujesz, a i tak nic nie napiszesz. Do zobaczonka popołudniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.