WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

16.04.2014

Wesołych Świąt

Życzenia świąteczne dla wszystkich moich Gości :)
Wspaniałych Świąt Wielkanocnych, oczywiście wspaniałej zabawy w Lany Poniedziałek, pysznych bab, kolorowych pisanek i duuuużo, duuuużo radości :)


Ponieważ mam słabość do króliczków... króliczki w oprawie ;)



Do poczytania po świętach...

3 komentarze:

  1. Ha ha! Ten po prawej jaki pyza słodki :D Wzajemnie Kasiu! I nie przepracuj się tymi przygotowaniami. Oszczędzaj łapki na pisanie i żyrafki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych składam Tobie Kasiu i odwiedzającym tego bloga wiosenne życzenia, aby w Waszych sercach, rodzinach i domach zagościła radość i spokój. Wesołego Alleluja!

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  3. Kami, ja również życzę Tobie samych pięknych chwil, pozytywnych myśli i uśmiechu, który zawsze będzie malował Twoje usta :):) Wesołych Świąt, Kochana :):) I wszystkim czytającym również :)

    Soul

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.