WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

01.06.2014

Dziecko...

Świętujemy dziś DZIEŃ DZIECKA...

Nie będzie z mojej strony rozprawek rozważań, dywagacji i w ogóle wielu słów nie będzie...

Dziecko jest dobrem największym i cudem bezsprzecznym... I nie sądzę bym tu była jakoś szczególnie odkrywacza... Nie zamierzam zresztą niczego odkrywać tym stwierdzeniem, a jedynie potwierdzić fakt...

Nie ma świata bez dzieci, może dlatego nie potrafię się bez nich obejść w swoich opowiastkach. Zawsze gdzieś mi się tam ich motyw przewija i zawsze są tym pozytywnym akcentem, niosącym nadzieję.

I choć bloga nie prowadzę dla dzieci i dzisiaj to Dzieciom życzę jak najszczęśliwszego dzieciństwa , takiego, które nauczy je zachować "dziecko" w sobie na całe życie :)



"W chwili, w której umiera w nas dziecko, zaczyna się starość..."
Francois Mauriac

6 komentarzy:

  1. A to jakieś dawne dzieło twoich dzieciaków czy z sieci zgarnięte? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A boże broń. W mojej rodzinie tylko ja umiem narysować konia tak, żeby przypominał konia :D

      Usuń
  2. Wiesz, że coś w tym jest, że nie ma świata bez dzieci? Zmusiłaś mnie do refleksji :) Chociaż lubię potworki nigdy jakoś nie byłam wobec nich zbyt entuzjastyczna. A jednak nie ma opowiadania w którym by ich nie było. Nawet pod kątem, że bohaterka ich bardzo nie lubi. Mądre rzeczy towarzyszka Kajjka gada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jakoś przez przypadek coś mądrego mi się udało ;) Mnie najbardziej ujął ten cytat którego użyłam, we mnie jest mnóstwo dziecka, a to znaczy, że mam szansę oszukać starość i to mnie cieszy :)

      Usuń
    2. Kasiu my będziemy wiecznie młode :) Cały czas bawiąc się tym, czym się bawimy w każdej wolnej chwili, czyli fantazją, nie mamy szansy na starość ;)

      Usuń
    3. I o to chodzi, i tak trzymać :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.