WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

12.06.2014

Na skraju tęczy...


Osrebrzoną wędruję nocą.

W górze gwiazdy, oczy wieczności,
A moje oczy wypatrują dnia,

Promieni świtu, zórz różanych,
Tych, które niosą odrobinę ciepła,
Lecz nie palą bezlitośnie.
Szukam krainy wiosennej,
Subtelnej wonną trawą i motylim tańcem,
Z delikatnym śmiechem deszczu w tle.
Tam zbuduję dom zielony,
Na skraju wiecznej tęczy.
Będę czekała tam na Ciebie,
A kiedy przyjdziesz do mnie,
Powitam Cię płatkami pocałunków,
Nektarem napoję najsłodszym.
I zawsze będziesz do mnie wracał.
Bo chcę byś mnie kochał…




Dla odmiany, ponieważ ostatnio same opowiadania były, wierszyk :)
Z czasów kiedy jeszcze pisywałam wierszyki... Teraz, jakoś tak się składa, że prawie ich nie pisuję... Ale jeszcze trochę zaszłym mam w zanadrzu.

Do przyszłego tygodnia nic nowego się nie pojawi. Mnie także tu nie będzie przez kilka dni. Ale oczywiście wszystko, co jest na blogu, jest do czytania ;). Częściowo naprawiłam indeks. Podlinkowałam dłuższe teksty i opowiadania.
DŻ zostaną zdjęte zgodnie z bijącym zegarem. Gdyby więc ktoś chciał jeszcze zaliczyć ten tekst, przez weekend jest to możliwe. Na końcu każdego fragmentu jest odnośnik przenoszący do kolejnego kawałka. Tylko w indeksie nie dawałam już odnośników do każdego z osobna. Tam są jedynie linki do początkowych fragmentów każdej z czterech części.

Wszystkim życzę pogodnego i mile spędzonego weekendu i do poczytania po niedzieli :)

4 komentarze:

  1. Ponieważ wiersze zawsze były moją piętą achillesową, tym bardziej podziwiam, że Ty potrafisz pisać takie ładne :)
    Udanej podróży Ci życzę!! I dobrej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy cd jakiegoś z twoich dzieł?
    (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani, jestem w drodze do domku. Na jutro postaram się naszykować kawałek czegoś. Nie mam pojęcia z czym się uwinę, więc co to będzie dowiemy się jutro. Moniko, dzięki piękne za "Jeźdźca" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ciągle czekam na Yave...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.