WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

16.10.2014

Grin - audiobook

     Mam dziś niekłamaną przyjemność przedstawić Wam wersję audio opowiadania, które dało początek temu blogowi. 

     "Grin" zdobył dla mnie jedno z wyróżnień w konkursie literackim organizowanym przez portal extrastoy.pl, lądując w pierwszej dziesiątce nagrodzonych wtedy tekstów, na pozycji ósmej. Nagrodą za zajęcie tego miejsca było właśnie wykonanie nagrania.
     Troszkę to trwało, ale osobiście uważam, że warto było czekać, bo efekt jest powalający. Mam pełną świadomość, że to nie tyle zasługa samego tekstu, ale głównie lektora, który jest po prostu genialny w tym co robi i któremu serdecznie niniejszym dziękuję. Terminowo publikacja audio prawie zbiega się w czasie z urodzinami bloga. Jest więc dla mnie czymś w rodzaju miłego prezentu przedurodzinowego ;).

     Nagrana została konkursowa wersja „Grina”, ta najstarsza, najmniej doskonała. Jednak fantastyczne wykonanie naszego lektora, moim (pewnie nieobiektywnym zdaniem, ale co tam) rekompensuje wszelkie braki. Gorąco zachęcam do wysłuchania, bo jestem pewna, że się spodoba :).

     Zachęcam też do zapoznania się z audiobookami innych naszych Autorów. Nagrania są dostępne na naszym, „esowym” kanale YouTube: TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Szczerze? To pierwszy audiobook, którego mam ochotę słuchać. Przewinęło mi się, a raczej ja się przewinęła przez kilka i były tragiczne (oryginalne, nie jakieś tam kątem nagrywane). Po prostu poprawnie czytane. Monotonne i mdłe jak flaki z olejem. Stąd mój pogląd, że audiobook to profanacja książek. Po dwóch minutach trzeba było się mocno koncentrować, bo uwaga sama ulatywała, byle dalej. I pomijając już sam przewspaniały fakt, że to Twoje dzieło, takiego lektora mogłabym słuchać częściej. Gratuluję Kasiu, świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy, że przy pełnym rezerwy podejściu do audiobooków wysłuchałaś chętnie :). Ja sama audio traktuję jedynie w kategoriach, środka pomocniczego dla osób, które z różnych przyczyn, nie mogą przeczytać z innego nośnika. I chyba dlatego dotąd żadnego tekstu ni próbowałam nagrywać. To że ten brzmi jak brzmi to głównie zasługa lektora i wykonanej przez niego oprawy. I ze względu na lektora rozważam nagranie jeszcze Shanyi, tak do kompletu.
      Dzięki Nikki :)

      Usuń
  2. Nikki, jeśli spodobał Ci się lektoring mersiu zapraszam do posłuchania innych audio z opowiadań z ExtraStory na kanale youtube: https://www.youtube.com/user/GreenDartMedia/videos?flow=grid&view=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo, podałam link do naszego kanału w poście :P

      Usuń
  3. sory Kajjka, ślepa jestem ;)
    Karo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.