WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

03.02.2014

Tobie tylko...

Chciałabym wyszeptać ci do ucha
Całą moją miłość.
Mówiłabym: słuchaj…
Tęsknię bez przerwy całą sobą
I myśl trwa nieustanna:
Być z Tobą…

Za oknem słońce, za oknem plucha,
Dzień za dniem mija,
A ja szepczę: słuchaj…
Jak płaczą krople, jak blask na niebie
I łzy w moich oczach,
Bo kocham Ciebie…

Goryczą i miodem tęsknota owa.
Tajemnie w sercu skrywam
Dla Ciebie czułe słowa.
Skrycie przed spojrzeniem wszelkim szlocham.
Powiem Ci kiedyś wszystko:
Że Ciebie kocham…

W niewolę serce Tobie się oddało,
Szczęśliwe pocałunkiem tkliwym.
Być blisko… tego wciąż mi mało.
I wciąż to czuję całą sobą,
Za dnia i nocą:
Być z Tobą…


Dzisiaj tylko wierszyk w klimacie sercowo-tęczowym ;)

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wiersz :). Niestety nie potrafię pisać wierszy i podziwiam Cię za to, że tak starannie go napisałaś.
    Wybacz, że nie napisze nic więcej, ale szkoła mi się zaczęła, a ferie skończyły i nauczyciele szaleją ;/
    Pozdrawiam!
    Amy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) szkoła to podstawa, czytanie blogów może poczekać do weekendu, nie pali się na pewno tu będę :).

      Usuń
  2. Jak miło przeczytać wiersz, który tak napawa optymizmem. Ostatnio trafiałam jedynie na dość pesymistyczne dzieła, więc bardzo miła odmiana :) Jestem zaskoczona tym, że zdecydowałaś się dodać utwór liryczny. Wszędzie bowiem obecnie króluje epika. Podziwiam i gratuluję pomysłu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dodaję wiersze, tak dla urozmaicenia. Stare, nowych raczej nie mam, tak jakoś wyszło :). Większość blogów dotyczy tylko jednego opowiadania w odcinkach. U mnie jest troszkę inaczej. Nie piszę jednej opowieści. Mam ich wiele, większość niedokończona. Pomyślałam, że upublicznienie zmobilizuje mnie do pokończenia pozaczynanych historii. I dlatego blog. A skoro już jest to i wierszykami mogę się na nim podzielić :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Piękne , wzruszające . Czytam i czytam ... Życzę wszystkim zakochanym , by miłość postrzegali tak jak pani Katarzyna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie formę pracy. Twoje wiersze są bardzo subtelne i dobitne, wspaniałe.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    http://trudny-wybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!
    Podziwiam talent i zazdroszczę Twojej muzie ;) Jeśli takowa była i zainspirowała stworzenie czegoś tak cudownego, musi być wspaniałym człowiekiem.

    A tak na marginesie zaczęłam dzisiaj czytać "Słony wiatr" i jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że szybko nadrobię zaległości i będę mogła komentować na bieżąco.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), ja mam nadzieję, że nadążę z kontynuacją, bo całości ciągle nie mam ;)

      Usuń
    2. Ależ spokojnie! Przecież mam jeszcze inne tytuły do nadrobienia ;) Poza tym myślę, że warto będzie poczekać ile trzeba, jeśli efektem mają być takie niesamowite przygody.

      Usuń
  6. Niestety nie znam się na poezji i nie umiem jej oceniać... Ale liryka w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba... ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soul, ja też się nie znam, czasem tylko skrobnę sobie wierszyk ;) :)

      Usuń
  7. to mrugające, dyskotekowe "coś" strasznie dekoncentruje przy czytaniu i uniemożliwia wczucie się w klimat wiersza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś poszukam statycznego obrazka i może wtedy zmienię. Może...

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.