WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

10.02.2014

Walentynki tuż tuż...


Kochani, dziś już 10 lutego. Pora zatrzeć łapki i naszykować się na zapowiedzianą niespodziankę. Wiecie już, że głównym daniem będzie Walentynkowa publikacja. Te wpisy czkają gotowe będą wskakiwać automatycznie. Pierwotnie planowałam podać tekst w dwóch częściach, ale uznałam że jest zbyt długi i ostatecznie części będą trzy. Pierwsza pojawi się 12 lutego o godzinie 17:00, druga i trzecia w kolejne dni również o 17:00. Zegar już tyka...

Niespodzianka jest w czerwonym pudełeczku ;). Wiecie, że robię także biżuterię, ja zaś wiem, że zaglądają tu najczęściej osoby młode i uchylę rąbka tajemnicy. Niespodzianką jest mini komplecik składający się z kolczyków i zawieszki. Nie jest to biżuteria sutaszowa, specjalnie na tę okazję przygotowałam coś lekkiego i romantycznego, odpowiedniego dla osoby młodej. Mam córkę w wieku zbliżonym wieku do większości czytelniczek i to jej opinia zadecydowała o tym, jak wygląda niespodzianka.

Zaplanowany mini quiz otworzę 14 lutego. Będą tam trzy pytania. Dwa, na które odpowiedzi będą dość oczywiste, gdyby jednak sprawiły trudność podpowiedzi do nich są w częściach "Syreny". I jedno, na które odpowiedź ukryję w którejś z części "Studni i róży". Wszystkie szczegóły podam 14 lutego :).

Warsztacik Kajjki - piórem otrzymał także fanpaga na FB. Link na pasku bocznym. Oczywiście "polubienia" mile widziane i ze wszech miar pożądane ;). Możecie także pomóc w promowaniu strony, klikając czerwony buttonik top-listy. Z góry dziękuję i zapraszam 12 lutego na godzinę 17:00.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.