WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

14.02.2014

Trzy pytania... quiz

Obiecałam mini quiz... Zatem do roboty. Nic trudnego. Mam nadzieję, że chętni się znajdą :)

Trzy pytania:

1. Jaki kolor ma walentynkowa niespodzianka?
2. Jaki kształt ma walentynkowa niespodzianka?
3. Co zainspirowało tekst "Studnia i róża"?

Podpowiedzi do dwóch pierwszych są w częściach "Syreny". Odpowiedź na ostatnie jest w jednej z części "Studni i róży". A niespodzianka jest tu:




Nie będziemy się bawić w ceregiele. Wygra pierwsza poprawna odpowiedź.
Moja córka już sobie zażyczyła w kilku różnych kolorach ;)

15.02.2014
Kochani jak rzekłam tak będzie. Pytania nie były trudne bo nie miały być.
Refleksem wykazała się Nikki i do niej powędruję niespodzianka.

Tu:



13.03.2014
Tak się prezentuje walentynkowa niespodzianka właśnie. Mała rzecz, ale ucieszyła i to z kolei ucieszyło mnie. Pokażę jeszcze i żyrafkę dla Natalki, chociaż ona to pojechała dla towarzystwa, nie na walentynki :). Żyrafka tak wygląda:



I tym zoologicznym akcentem ostatecznie zamykam (z poślizgiem) tegoroczne Walentynki.

8 komentarzy:

  1. Ryzykuję ośmieszenie, bo z tym trzecim strzelam w ciemno. Najwyżej się będziecie śmiały...
    1. Czerwony
    2. Serce
    3. Pozwolę sobie zacytować: "inspiracją dla tego opowiadania była się scenka z... Biblii - Stary Testament"
    ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D nic nie ryzykujesz, strzał jest idealny :). Adres poproszę na maila, juro zrobię pudełeczko i w poniedziałek puszczę przesyłkę ;). Jutro wrzucę fotkę z niespodzianką bo dzisiaj już pora spać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurrraaaaa!!! Wygrałam :)

      Usuń
    2. Gratuluję refleksu :D Dzięki za adresik :). Lecę kończyć pudełka, w poniedziałek hurtowa wysyłka bo kilka rzeczy mi się zebrało ;)

      Usuń
  3. Będę jutro od rana odświeżała stronę, bo już się nie mogę doczekać dalszego ciągu syrenich przygód :) I oczywiście dam znać zaraz jak prezent dotrze. Tego też się już nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obiecywałam, samo południe i chyba tego się już postaram trzymać :)

      Usuń
  4. Chciałam tyko powiadomić, że niespodzianka dotarła i jest śliczna! Przepiękna nawet! Zresztą Kasia sama zaprezentuje.
    Kasiu, jak ja się wczoraj głowiłam o co chodzi z żyrafką dla Natalki. Obstawiałam, że albo ja już jestem zbyt śpiąca i nie załapałam, albo Ty nie dodałaś jakiegoś załącznika. A tu taka niespodzianka!
    Podwójnie dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za poślizg mała premia ;). Żyrafka jest wypełniona pociętą gąbką, w razie Niemca można ją spokojnie wrzucić w pralkę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.