WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

25.02.2014

Krótka przerwa...

Napatoczył się wyjazd i z tego powodu w tym tygodniu nie będzie kolejnych fragmentów niedokończonych opowieści. Wracam 3 marca, chyba że jakiś kataklizm mnie dopadnie. Na 4 marca postaram się przygotować notkę z "Wysp". Piszę poza domem, ale niestety na sprzęcie "ruchomym" nie mam worda i nie mogę przyzwoicie opracować tekstu. Dlatego w tym tygodniu pass. Chociaż, jak widzicie, uzależniłam się od swojego miejsca i zaglądam bodaj z obcego komputera ;) . Mam nadzieję, że nie pogniewacie się na mnie. Darujecie absencję, wybaczycie i wrócicie :)
Do poczytania za tydzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.