WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

30.01.2014

Blog Roku 2013 - GŁOSOWANIE!

Kochani, głosowanie czas zacząć... To znaczy, wedle tego, co stoi w regulaminie, od dziś można

GŁOSOWAĆ na blog roku 2014.

Głosowanie odbywa się poprzez SMS.

J00205 na numer 7122

o taki waśnie... 
Cóż, bez Waszego wsparcia marne szanse na przejście do kolejnego etapu. Jeżeli spodobało Ci się moje pisanie zachęcam do oddania głosu na Warsztacik :).

od organizatora:
"Numer ten składa się z litery – symbolu kategorii (A – K) oraz ciągu 5 cyfr odpowiadającemu kolejności potwierdzonego zgłoszenia bloga do Konkursu w wybranej kategorii."
"Uwaga! W treści SMS-a należy zawrzeć jedynie numer bloga, nie należy umieszczać w niej żadnych dodatkowych znaków ani spacji. Koszt SMS-a to 1,23 zł brutto."

Aktualizacja z d. 06.02.2014
Głosowanie dobiegło końca...
Serdecznie dziękuję za wszystkie wysłane smsy.
Niezależnie czy udało się przejść do  kolejnego etapu (dowiemy się po godzinie 15), jestem zadowolona. Dzięki Wam, mój blog wylądował gdzieś pomiędzy 60 a 65 miejscem w swojej kategorii, tak przynajmniej wynika z moich wyliczeń, bo ranking zostanie ogłoszony również po godzinie 15 i wtedy dowiem się o ile oczek się pomyliłam ;).

Jeszcze raz wszystkim głosującym serdecznie dziękuję :)

Aktualizacja 06.02.2014 godz. 19:45
Podano jedynie dziesiątkę blogów które przeszły dalej. Rankingu, jak się uplasowały w stawce pozostałe nie ma i raczej już nie będzie, musicie więc dać wiarę moim wyliczeniom. Tak czy inaczej mój udział w konkursie dobiegł końca.
Podziękowania dla głosujących, po raz kolejny :)

2 komentarze:

  1. Bardzo Serdecznie dziękuję za głos, zwłaszcza że pieniądze będą przekazane na szczytny cel, więc jeżeli nawet nie uda mi się przejść do kolejnego etapu, to i tak będę szczęśliwy i wdzięczny bo głosy oddane pomagają dzieciom. :D
    Również oddałem głos na blog kajjka.blogspot.com ;) Cieszę się, że w ten sposób mogłem wyrazić swoje zdanie jak bardzo mi się podoba blog, a przy okazji pomóc dzieciom :D
    Naprawdę czytam wszystkie części książek z zapartym tchem, i żałuje gdy się kończą ;)
    Również życzę powodzenia i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za wsparcie :) Nie spodziewam się szału po tym konkursie. Szczerze wątpię, czy uda mi się przejść do kolejnego etapu, ale i tak każdy głos to dla mnie ogromna radość, bo to dowód, że ktoś miał frajdę z przeczytania moich tekstów :). Poz tym, dokładnie jak mówisz, cel szczytny, sama zagłosowałam na kilka blogów w różnych kategoriach :).

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.