WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

09.07.2014

Urlopujemy się...

     Znów mała reorganizacja... Tym razem do remontu poszedł dział "Aktualności". Od dziś będą się tam wyświetlać wpisy oznaczone taką właśnie etykietką - "aktualności". I tak oto przechodzimy do wpisu inauguracyjnego, nowy dział ze starą nazwą...

     Sezon urlopowo-wyjazdowy w pełni tak i na mnie padło. Zakładam domową nieobecność mniej więcej do połowy sierpnia. Na bloga pewnie będę zaglądać, natomiast nie jestem w stanie obiecać dodawania wpisów w tym okresie. Więc jeśli też wyjeżdżacie i nie planujecie biegać po sieci, to przynajmniej u mnie raczej wiele do nadrobienia nie będziecie mieli.
     Na piątek, na pożegnanie planuję krótki tekścik pisany jako ćwiczenie warsztatowe z serii "Skojarzenia", a skoro zaplanowany to oczywiście ukaże się w południe ;).


Wakacyjnie, o... Heh... co by tu... Pomarzyć zawsze fajnie ;)
Do poczytania za jakiś czas i wszystkim udanego letniego wypoczynku, nawet jeśli to są tylko chwilki łapane weekendy... Wypoczynku oczywiście z książką...



4 komentarze:

  1. A więc... już za chwileczkę, już za momencik... będziesz się urlopować... Może w tym czasie uda mi się nadgonić choć trochę zaległości :) Odrobinę się tego nazbierało ;).
    Wypoczywaj, Kochana, ładuj akumulatory :) I oby pogoda Ci dopisała :)
    Buziaki, Soul :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne :) Tak, nie boję się zapeszenia pogody, bo jaka by nie była to pisać się da. Jak słońce pod parasolem na leżaku, jak deszcze w domciu ;) Też mam plany, nawet powiedziałabym, że PLANY. Jeśli chociaż część zrealizuję, to już będzie sukces ;)

      Usuń
  2. Napisałam komentarz i mi go zeżarło jak wcisnęłam opublikuj :/
    Ale puentą tego wpisu były życzenia wspaniałego relaksu i świetnej zabawy na wyjeździe :) I żebyś nas później zasypała rozdziałami. Tego też Ci życzę ;)
    Odezwij się od czasu do czasu, bo będę tęskniła!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się odezwę, bo przecież też będę za Wami tęsknić i dzięki ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.