WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

12.11.2013

Pożar

Budowałam wieżę z marzeń,
Chciałam sięgnąć nieba.
Lecz runęła ma budowla,
Rozsypały się marzenia,
Jak bańki mydlane
Prysnęły w przestworza.
Został po nich w sercu pożar…




5 komentarzy:

  1. ładnie choć mi osobiście truche całość zaburzają rymy - ale to taka moja prywatna lekka antypatia do form rymowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rymy u mnie pojawiają się same z siebie albo... się nie pojawiają, dlatego czasem wygląda to trochę nieskładnie, nigdy nie rymuję na siłę ;)

      Usuń
  2. A mi rymy pasują, w sumie to zależy gdzie. Piekne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.