WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

14.11.2013

Kropla



...byłam kroplą deszczu. Ukołysana w puchowej chmurze, śniłam o Ziemi. Przyszedł czas, wysłano mnie w podróż daleką. Wierzyłam, Ziemia jest piękna… zielona, błękitna. Lecz upadłam na twardą skałę. Rozpaloną słońcem, gorącą niczym ogień. Pamiętam tylko ból...                                         

Znowu stałam się kroplą uśpioną i wypełniła mnie wiara. Z podobnymi sobie, ruszyłam w nową podróż ku Ziemi. Niosę nadzieję, to piękne. Niosę życie, to radosne, powtarzałam sobie. Upadłam w proch. Wessał mnie chciwie, bezlitośnie, marzenia, zmieniając w błoto…

Dziś znów jestem kroplą. Jestem w drodze. I już wiem tam, w dole są tylko rozpacz i cierpienie. Marzę by stać się  kroplą, kolejny raz…





Miniaturka to drabble, czyli tekst zawierający równo sto słów.

5 komentarzy:

  1. temat ciekawy - może jeszcze troche z nim popracowć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drable musi mieć równo 100 słów, ani mniej ani więcej... to moje ćwiczonka na opanowanie wodolejstwa ;)

      Usuń
  2. Kurcze ładnie ci to wyszło,zmieścić sie w określonej liczbie słównie jest łatwo. Pisz dalej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko jest zmieścić się w tych określonych słowach, więc tym bardziej gratuluję talentu. Podszedł mi do gustu, mocno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.