WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

19.05.2015

Sondny czas

     Jak zapewne zauważyliście pojawiła się po lewej stronie sonda.

     W poprzednim poście napisałam, co napisałam i zdania nie zmieniłam bynajmniej. Kradzież, to kradzież jakkolwiek złodziej zechce ją sobie nazwać. Nie mniej pod wpisem pojawił się głos od Czytelniczki, że blokada czasem może stanowić problem i Czytelniczka podała argumenty, z którymi trudno się nie zgodzić. Ja z internetu na telefonie korzystam sporadycznie, a już na pewno nie czytam na nim własnego bloga, ani niestety Waszych też nie, dlatego nie mam porównania i muszę polegać na tym, co Wy mi sygnalizujecie. I o ile nadal uważam, że istnienie blokady nie przeszkadza w napisaniu prostego komentarza, jeśli ktoś ma ochotę go napisać, a jej brak nikogo do komentowania nie zachęci, to chciałabym się dowiedzieć co faktycznie myślą o niej moi Czytelnicy. Czytelnicy zaznaczam, nie jakaś tam wyrwana nie wiadomo skąd osoba, która póki co nie próbowała tu nigdy zostawić żadnego komentarza, za to próbowała sobie coś skopiować. Mimo, że ma jak byk napisane, że na kopiowanie tekstów autorka bloga nie wyraża zgody. No, ale kto by się tam ałtorem przejmował i jego fanaberiami. Przecież grunt to dowartościować własne ego.

     Co zaś się tyczy blokady... To czy faktycznie i jak wielu osobom utrudnia życie? Żeby się tego dowiedzieć włączyłam sondę. Ona sobie tu na blogu powisi jakiś czas, bliżej nie określony. I mam nadzieję, że pozwoli mi się zorientować w skali problemu. Jeśli faktycznie okazałby się WIELKI, zastanowię się jak go rozwiązać.
     Proszę, klikajcie w opcję bliższą swemu sercu. Sonda jest anonimowa, ktokolwiek i cokolwiek sobie kliknie, złośliwa małpa na pewno nie będzie go ścigać po internetach. Nie należę bowiem do osób, które swoje żale, czy też ból dupy, jak to niektórzy lubią obrazowo określać, wywalają w cudzym ogródku. Wyłącznie we własnym się pienię i zrzędzę. I tak pozostanie.

     Miał być normalny czytelniczy wpis, ale niestety... Remonty odcięły mnie od mojego osobistego kompa. Korzystam ze sprzętu awaryjno-wyjazdowego, a tu niestety nie mam tego, co potrzebne. Tak że niestety, jakiś normalny wpis ukaże się pewnie dopiero po niedzieli.

     A obrazek dzisiaj tematyczny. Tak mniej więcej wygląda moja chałupa, już drugi tydzień ;(...

     Jak coś, to przyjmuję kondolencje ;)

9 komentarzy:

  1. Witam,
    Często zdarzało mi się czytać opowiadania przy użyciu telefonu. Bez przesady - proszę!
    Większe problemy zawsze wzbudzało i nadal wzbudza wpisywanie dłuższych komentarzy przez te ustrojstwo.
    Wszystko jest OK, wystarczy chcieć.
    Tym miłym akcentem kończę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Za udział oczywiście, nie za opcję, żeby nie było, że ja tu jakąś agitację prowadzę. Za każdy oddany głos dziękuję ;) I również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja nie mogę kliknąć "nie" i nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, też nie wiem, ale proszę się nie przejmować, przyjęłam do wiadomości, że "nie" ;)

      Usuń
  3. mi nie przeszkadza zakaz kopiowania,kliknelam na nie, tylko musisz solidnie obiecac ze bloga nie zawiesisz/zamkniesz za szybko, czasami sie wraca do niektorych tekstow, czasmia po miesiacu czasami po roku a czasami po 10 latac, chyba ze do tepg czasu wydasz cos np w formie ebooka to bardzo chetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojna głowa, nie zamierzam ani likwidować bloga, ani go długotrwale zawieszać. Ale przerwy czasem musicie mi darować, life is brutal. Wiecie... remonty, przeprowadzki, tourne po kraju, czas na gwiazdorzenie itp :D

      A przy tym, w moim wieku choróbska zaczynają dopadać gromadnie. Ale póki łapki mi nie uschły całkiem, zamierzam zaśmiecać przestrzeń wirtualną swoją tfurczością niskich lotów, na pohybel marudom i innym desperatom ;)

      Usuń
  4. Teraz się pewnie trochę zdziwisz, ale ja po przemyśleniu tego, ( że faktycznie nic nie daje, bo kto chce to i tak obejdzie) też uważam, że jest bez użyteczna. Natomiast faktycznie czasem możliwość zaznaczenia myszką się przydaje. W wytykania byków i tak nie przeszkadza, bo jak się komuś zachce to i tak je wypisze. Tylko ja z lenistwa będę pisać : masz byki sprawdź i poprawa - O! Tyle i czekam na kolejną część Doris.
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwię się , nie zdziwię ;) Jest wpis, jest sonda, każdy może swoje zdanie wyrazić. A te zdania mogą mieć co najmniej dwie opcje, więc... :).

      Dioris zrobię po niedzieli. I uwaga... Skończyłam z majstrami, a w związku z tym wezmę się też za pozostałe :)

      Usuń
  5. Skończyłam z majstrami... zabrzmiało groźnie :p ;) A przy okazji ja sam komentarz dałam bez klikania ankiety.
    karo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.