WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

07.01.2014

Candy ogłaszam...

Chciałabym trochę ożywić to miejsce i w związku z tym, postanowiłam ogłosić blogową zabawę, w którą z powiedzeniem bawiłam się na moim starszym blogu. Zatem, candy z fantem ogłaszam. A ponieważ, jak sądzę, moi nieśmiali czytelnicy są w większości płci żeńskiej, fantem są kolczyki wykonane przeze mnie techniką sutasz. Oczywiście, gdyby jacyś panowie zechcieli się przyłączyć, to jak najbardziej zapraszam. Wprawdzie kolczyków nie założą, ale przecież mogą je komuś podarować :). Kolczyki są ganc nówki, zaimpregnowane przed zabrudzeniami specjalnym preparatem. Mogą być miłym akcentem dla wygranej, lub miłym drobiazgiem, dla miłej wygranego ;).

Banerek do skopiowania:


Z A S A D Y
1. Umieszczenie powyższego banerka, wraz z linkiem do tego wpisu, na swoim blogu, profilu na fb, nk lub
    google.
2. Pozostawienie POD TYM postem komentarza z informacją (linkiem) do miejsca, gdzie ów banerek
    umieszczono.
3. Pozostawienie drugiego komentarza pod jednym z tekstów opublikowanych na tym blogu. Teksty, do
    wyboru wedle woli komentującego, w zakładce "INDEKS TYTUŁÓW". Komentarze są
    moderowane, więc na pewno nie pominę nikogo.
4. Osoby nie blogujące także zapraszam do udziału w zabawie. W ich przypadku warunkiem jest spełnienie
    punktu 3, oraz pozostawienie jakiegoś kontaktu do siebie, najlepszym byłby adres email.


Wpisów osób, z którymi nie będę miała żadnej możliwości się skontaktować niestety nie wezmę pod uwagę.

Wpisy krytyczne mają moc nie mniejszą niż inne, a nawet  większą, bowiem są dowodem iż komentowany tekst został istotnie przeczytany ;).

Warunkiem podstawowym jest pozostawienie komentarzy tutaj, pod wybranym tekstem i kontaktu do siebie.
Aha, każdy wpis będący komentarzem, do któregoś z tekstów będzie brany pod uwagę. Komentując więcej niż jeden tekst zwiększasz swoją szansę na wygraną.
Nie zapomnij tylko zgłosić chęci udziału w zabawie tutaj.

Osoby niezalogowane wyświetlają się jako anonimowe, dlatego w komentarzu proszę podpisać się wybranym przez siebie nickiem. Inaczej będzie trudno dojść czyj komentarz do kogo należy.

Zabawa trwa do 30.01.2014 do północy.
W pierwszych dniach lutego wylosuję osobę, do której pojadą kolczyki.

WAŻNE:
Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców na udział w zabawie.
Wysyłam tylko na terenie Polski.

 Serdecznie zapraszam do zabawy :)


Candy zamknięte.
Dziękuję wszystkim biorącym udział za aktywność na blogu.

Podsumowanie:
Zgłoszeń: 16
Nie spełniły warunków: 2
Ogółem uczestników: 14
3 osoby zdecydowały się zwiększyć swoje szanse
Wszystkich szans: 23

Szczęśliwa wgrana:
lu ciam
Gratuluję :)


32 komentarze:

  1. Kochana, chętnie sobie poczytam i zostanę tu na stałe :) A Twoim biżutkom nie można się oprzeć:) Być może kolczyki staną się miłym upominkiem na moje urodzinki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś już nie dam rady poczytać, ale zrobię to jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu ogromnie się cieszę, że tu do mnie zabłądziłaś. Serdecznie zapraszam i mam nadzieję, że się coś się spodoba, mimo że historie są wyssane z palca ;)

      Usuń
  3. Chętnie się przyłączę.pozdrawiam
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia i oczywiście zostanę na dłużej :)
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga: http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe Panie, ale mnie zarzuciłyście :), ale przecież o to chodzi :)
      Zgłoszenie przyjęte :)

      Usuń
  5. Witam i ja chętnie się zapisuje ,kolczyki są zachwycające pozdrawiam Beata ;) www.beatabeti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte :)
      Zaraz Wam kartoteki pozakładam, żebym wiedziała ile komu losów przypada ;)

      Usuń
  6. Opowiadanko już przeczytałam komentarz pozostawiłam , z miła chęcią zasiliłam szeregi Obserwatorów , pozostanę na dłużej. Kolczyki są śliczniutkie - od zawsze chcę mieć coś z sutaszu .
    Banerek na moim blogu http://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuję się, przeczytałam jedno opowiadanie, ciekawie piszesz zwłaszcza że lubię fantastyke. Chętnie poczytam resztę i postaram się coś do każdego w komentarzu napisać. Ale rozłoże to sobie na kilka dni bo trochę tego jest a niechce czytać "po łebkach" :), banerek wstawię na pewno dzisiaj tylko jakoś popołudniu, myślę też że zostanę na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, że na Twój Blog trafiłam zupełnie przypadkowo, z czego jestem ogromnie zadowolona :)
    Oczywiście z przyjemnością dołączam do zabawy. Banerek wisi - http://robotki-reczne-druty.blogspot.com/
    Kolczyki są śliczne... Może zatem dopisze mi szczęście na moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1452510401636501?stream_ref=10
    bernadetaaa@interia.pl
    wspaniałe kolczyki, chętnie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,jak mozna to wezme udzial i ja ,z przyjemnoscia tez skomentuje wpis na blogu bo tak piekne rzeczy warto i trzeba podziwiac.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie biorę udział :)
    banerek na : http://cosmetics-my-live.blogspot.com/
    luciam@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie chętnie dołączę do zabawy, bo fancik jest naprawdę śliczny. Banerek umieściłam na blogu wpaskubocznym. Znaleźć można mi=nie tutaj kreatywnybazarek.blog.pl lub witaminka24@interia.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się przyłącze!
    http://wszystkotocomoje.blogspot.com

    Banerek znajduje się po lewej stronie!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek wstawiony http://koralikimanhi.blogspot.com/
      Piękne te kolczyki i ostrze sobie na nie zęby. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do oglądania mojego bloga.

      Usuń
  14. Świetny blog, z wielką radością mogę wstawić Twój baner, gdyż nie o samą nagrodę chodzi ale nawet tylko o to, że tworzysz takie piękne historie. Baner jest na moim blogu: http://wszystko-ciekawe.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem tu pierwszy raz, ale napewno zostanę na dłużej - już dodałam Cie do obserwowanych, a na blogu przypięłam banerek :) bo może po moim blogu tego nie widać, ale uwielbiam rękodzieło i sama również trochę tworzę :)
    no i oczywiście zgłaszam się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ widać, radyjko jest rewelacyjne i pieski z wyciorków też :D, zachwyciłam się, zgłoszenie oczywiście przyjęte :)

      Usuń
  16. No to też się przyłączę z chęcią. ;)
    www.marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.