WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

22.03.2014

Radość

U mnie za oknem cieplutko i cudne słoneczko :) Wrzuciłam w wyszukiwarkę hasło "wiosna" i patrzcie co mi wyskoczyło :D. Ryknęłam śmiechem i nie mogłam się powstrzymać, żeby się nie podzielić. Do kompletu odgrzebałam stary wiosenny wierszyk :)


Słońce z nieba,
wyzłocone śmiechem,
zerka ku błękitnej planecie.
A tam w dole
gałązki się w zieleń stroją,
łąki barwy malują kwieciem.

Hej wiosna, wiosna!
Radość! Nadzieja!
Hej! Życie znów budzi się w sercu.
Spoglądam w błękitne
niebo nade mną,
leżąc na zielonym kobiercu...


W południe zapraszam na spotkanie z "Zatoką" :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.