WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

18.11.2015

MDS wydana!

Właśnie tak, Kochani :)
Mam ogromną przyjemność zakomunikować Wam, że właśnie ukazał się ebook:

 "MDS antologia tematyczna grupy La Noir"

Trochę to trwało, ale udało się i oto jesteśmy już w sprzedaży...


Opis: Co może łączyć niewierną małżonkę, anioła, seryjnego mordercę, kobietę po przejściach i niedoszłego samobójcę? By poznać odpowiedź na to pytanie, wyrusz z nami podróż po meandrach erotyki w opowiadaniach zawartych w niniejszej antologii. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich tekstów niech będzie skrót MDS, którego rozwinięcie pozostanie tymczasowo naszą słodką tajemnicą. Jesteście ciekawi czym jest ów sekret? Cóż, przekonajcie się sami, smakując przy okazji mieszanki: słodyczy pierwszych uniesień, pikanterii zakazanych uczuć, goryczy utraconej miłości.

Można nabyć tutaj: ebookowo

Cały dochód ze sprzedaży przekazywany jest na konto fundacji PAJACYK, dlatego gorąco zachęcam do nabycia egzemplarza :).


Antologia zawiera 19 tekstów różnych autorów. Podejście do tematu (MDS - ciekawa jestem, czy ktoś z Was rozszyfruje skrót ;)) jest tak zróżnicowane, jak różni są członkowie grupy La Noir, a dodam że pisali z nami także goście. Mój udział w niej to jedno opowiadanie, które cześć osób bywających u mnie (mimo owego zastoju ostatnimi czasy), miała okazję poznać, gdy było na blogu - "Nie-boskie stworzenie".

To jeszcze nie koniec niespodzianek... Będzie kolejna niebawem ;).
Dla wydanych pozycji powstanie na blogu podstrona z linkami, bo wiadomo, sam post informacyjny z czasem zepchną z głównej kolejne wpisy. Tymczasem niech moje obwieszczenie sobie wisi i mam nadzieję będzie zachętą do wsparcia Pajacyka, gdyż jak wspomniałam, autorzy tekstów z tego wydania nie czerpią żadnych korzyści finansowych.
Pozdrawiam wszystkich moich stałych Czytelników i Gości, i do poczytania w kolejnym wpisie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.