WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

04.02.2015

Blog Roku 2014 - głosowanie

Jak w ubiegłym, tak i w tym zapisałam bloga do konkursu... Bo czemu nie. Głosowanie trwa od wczoraj, przez tydzień, czyli do 10 lutego do godziny 12.00. Każda osoba może oddać jeden głos poprzez wysłanie smsa o treści J11216 na nr 7122. Koszt smsa:1,23 zł.

Nie proszę, nie domagam się, ale nie ukrywam, że gdyby kilka głosów "z zewnątrz" zostało oddanych, byłaby to dla mnie jakaś motywacja. A brak tej ostatniej szczególnie mi doskwiera.


Niezależnie, liczę na kolejny rok dobrej zabawy z pisaniem, blogiem i Wami...
Do następnego wpisu zatem :)





2 komentarze:

  1. Jaka szkoda, że nie zajrzałam wcześniej, z pewnością bym zagłosowała :-) Chociaż ostatnio krążą o tej imprezie różne złe opinie. Ziarnko prawdy z pewnością w nich jest, choć nie wierzę, że wszyscy uczestnicy oszukują ;-) Pozdrowienia
    Babeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowienia :) Przed Tobą teraz ważne chwile, mocno trzymam kciuki za Was.

      Uczestnictwo w tej imprezie traktuję z ogromnym przymrużeniem oka :) Nie nastawiałam się ani na przejście do kolejnego etapu, ani na wygraną. To jednak takie miejsce, z którego ten i ów może do mnie trafić i jeśli się spodoba zostać na dłużej. Dlatego zapisałam bloga już kolejny raz :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.