WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

17.12.2013

Zima

Taka pustka lodowa,
Głuchą ciszą jałowa,
Szczerzą zęby chochliki po kątach
I zziębnięta Samotność
Do okien zagląda.
Za oknem sypie śnieg,
Zimowy rzeczy bieg.
Mrozem ścięte życie
W sercu wilków wycie,
Pies w kłębek zwinięty
Śni o łące, za zającem.
I tylko sny piękne ciepłem
Ucieczką przed pustym piekłem.




8 komentarzy:

  1. może w połowie zrobić przerwę by nie sprawiał wrażeknia takiego "lejącego"? bardzo podoba mi się kilka metafor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wierszydła które tu wrzucam są stare, z sentymentu nie wprowadzam w nich zmian ;)

      Usuń
  2. bardzo fajny wiersz, z kategorii tych które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny wiersz :) miło się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wierszyk bardzo ładny chętnie poczytam więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to czytam, to kojarzy mi się z takimi moim gimnazjum gdzie rymowałam sobie bez celu. :) Oczywiście, bez obrazy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazy? Jakiej obrazy? Ja jestem starej daty, nie chodziłam do gimnazjum, ale też lubiłam sobie rymować w tamtym czasie ;)

      Usuń
  6. śliczny wiersz ,bardzo mi się podobał, lekko się mi go czytało, a to ważne. W weekend zajmę się opowiadaniami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.