WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

11.01.2016

SŁONY WIATR - wydanie




     Moi drodzy, wreszcie mogę oficjalnie powiedzieć, że "Słony wiatr" został wydany.

     Ukazał się jako e-book, nakładem wydawnictwa e-bookowo.pl.

     Każdy, kto ma ochotę może nabyć e-booka i uzupełnić sobie "Słonym wiatrem" swoją talbletową biblioteczkę.

     Oczywiście, polecam :).


     A ponieważ presja i ciśnienie zeszły wracam do gry na blogu ;). I to jest druga dobra wiadomość. Na blogu będzie trochę zmian. Wygładzenie i dopieszczenie wszystkiego co chcę zrobić trochę potrwa, ale początki już poczynione... I ponieważ to pierwszy wpis w 2016 wszystkim życzę:


SZCZĘŚLIWEGO I PEŁNEGO SUKCESÓW 2016 :D





6 komentarzy:

  1. Kami, gratulacje:) Ja już z tej okazji oblewam, byle tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ada :) Chyba poszukam jakichś fajerwerków i sobie tu wstawię pod postem ;)

      Usuń
  2. Ja czekam na kolejne czesvi Doris . ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.