WSZYSTKIE TEKSTY na blogu są mojego autorstwa, bez mojej zgody nie wolno ich kopiować, ani wykorzystywać, czy to w całości, czy fragmentów.

Projekty grafik to również moje prace i także stanowią moją własność.

Katarzyna Batko-Łupina - autorka bloga

Opowiadania są skatalogowane w zakładce "Spis treści", kolejne części poszczególnych tytułów są tam podlinkowane, by łatwo było je znaleźć.

Proszę nie traktować bloga jak słupa ogłoszeniowego. Spam pod postami bezwzględnie USUWAM!!!

29.09.2015

Ahoj!

Ha, ogromną i fantastyczną niespodziankę sprawiła Monika :D.

Otóż, dostałam od niej książkę (przyszła wczoraj) na urodziny ;). Trafiła z terminem niemal idealnie, Poczta Polska stanęła na wysokości zadania i tym bardziej mnie uradował prezent.

A sama książka... Miodzio...


O, tak właśnie wczoraj to wyglądało, chociaż użyłam nożyczek, nie nożyka. Fotkę zwinęłam w sieci, po prostu. Uwielbiam książki dostawać, kupować, a przede wszystkim czytać, więc na jesienne ciemne i zimne wieczory... Hm... Rum sobie chyba kupię. Oczywiście do herbatki :).

Moniko, ślicznie dziękuję, nawet nie wiesz ile mi sprawiłaś radochy :).


A teraz zabieram się za czytanie i kto wie może sobie gdzieś, na peryferiach moich światów wyszykuję jakąś Tortugę z odpowiednio urządzoną jaskinią...


 I oczywiście bez akcentu muzycznego w takim klimacie nie może się obejść. W pierwszym odruchu chciałam wrzucić "Piratów z Karaibów" ale to byłoby zbyt banalne, dlatego podrzucam Wam to:


8 komentarzy:

  1. Książkę mam, szantę bardzo lubię :D
    karo

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie najlepszego z okazji urodzin :) i ...wiecie już coś więcej w sprawie antologii?
    karo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączam się do życzeń. Wszystkiego najlepszego!

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia! Radości i uśmiechu w każdej chwili, a najbardziej w takiej, kiedy o uśmiech jest trudno, życzliwych i pomocnych ludzi, na których zawsze będziesz mogła liczyć, prawdziwej przyjaźni, bo nie tak łatwo ją znaleźć, świętego spokoju i chwil wytchnienia, żebyś mogła pisać i pisać! I wszystkiego, czego sobie tylko zapragniesz! I pamiętaj - „Dobrze jest, psiakrew, a kto powie, że nie, to go w mordę!” ;) Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanty lubię, żeglugę również.
    A Twoje opowiadania czytam z dużą przyjemnością :)
    Wszystkiego najlepszego :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, dzięki :) Największą radość sprawiacie mi tym, że znajdujecie choć trochę frajdy w czytaniu tego co piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kajjko tak bardzo lubię dawać prezenty, że mam z tego tyle radochy, co Ty ;) Ciesze się, że poczta nie zawaliła, bo bardzo poważnie się tego obawiałam. Czekam na wrażenia i opowiadanie w klimacie korsarsko nadmorskim <3 Nawet nie wiesz jak bardzo muzyczny akcent pasuje do fabuły książki!
    Raz jeszcze sto lat :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :). Na pytania dotyczące bohaterów i fabuły zawsze odpowiadam.